torsdag 5 november 2009

Syster-Snö-Facebook- superförkyld

Jag börjar med min syster som roar sig med att skicka sms klockan 06.40 för att berätta om sitt senaste inköp. Jag kontrar med att fråga om hon vet vad klockan är och det är hon fullkomligt medveten om... jag vet inte om jag sak skratta eller gråta över hennes egoism/tanklöshet??? hela dagen igår larmades det vi tex facebook om att det snöade runt om oss, detta fick mig nästan att plocka fram skidorna och börja valla dem, men vad folk menar med snö och snöa stämmer inte överens med min bild av snö och snöa. Det kommer ner lite,lite puder från himlen som lägger sig på utvalda ställen på marken... Hur ska det bli när snön verkligen kommer??? Sedan är det detta J-facebook som bara knövlar hela tiden, vilket är väldigt jobbigt för mig som är facebook-beroende... Just nu kommer jag inte in på mitt konto och detta började redan i går kväll. Jag är oxå superförkyld näsan är både tät och rinner...

Inga kommentarer: