onsdag 14 oktober 2009

Det suger...

Att ha ledigt tre dagar på älgjaktsveckan och bli dålig den sista av dem, idag. ha haft ont i huvudet hela natten och på morgonen orkade jag inte tänka på att gå upp. vad händer i skogen denna dag då. först passerar det en sextaggare 40 meter från mitt pass, inte lovlig tack och lov. Sedan så skjuter de två kvigor. Var av den ena vid mitt pass på en sten, där det aldrig sitter någon annan än jag. Då måste ju Rickard givetvis säga att så går det när man stannar hemma för att ha ont i huvudet. Blir så jäkla förbannad på honom, är så fruktansvärt opsykologisk så jag kräks, vilket jag redan gjort i dag pga huvudvärken som vägrar ge med sig. Nu ska jag sluta jaga för denna säsong, bara så ni vet... Jag vet att jag låter bitter, sur och missunnsam men jag tycker att jag kan få vara det och det står jag för. JAG STÅR FÖR ATT JAG ÄR EGOISTISK OCH MISSUNNSAM!!!!!

Inga kommentarer: