torsdag 8 oktober 2009

Det är mycket nu...

... så mycket att jag inte har tid att ringa och beställa en klipptid, än mindre ha tid att klippa mig, jag ser för jäklig ut i mitt ovårdade hår. Skulle ha skickat ett mail i flera veckor, ringt och beställt lite läromedel, uppdaterar jobbets hemsida med nya foton mm. men jag har flyttat ner en telefon till mitt klassrum, alltid något... I dag fick jag ett telefonsamtal från AV-centralen om en dvd film som skull ha varit lämnad i tisdags och jag hade inte skickat den än. HJÄLP! Det var en anna kund som tydligen var i desperat behov av filmen, så jag fick slänga den på brevlådan... JAJA! Man kan ju inte komaihåg allt...
Från ca 8.00 på morgonen till ca 14.00-15.00 hör jag mitt namn hela tiden. Linnéa,Linnéa Linnéa... De är för härliga min elever... Men det ska bli skönt med älgjakt!!!

Inga kommentarer: