torsdag 19 februari 2009

Varning!

Den 11/1 utfärdades en varning här på bloggen, om att jag skulle köra stenhårt med att gå ner i vikt och skulle då bli lite mer gnällig än vanligt... Och hur har det då gott? Åt helvete!Jag har snarare gått upp två kilo och de har satt sig på magen så jag ser mer gravid ut än vanligt. Jag ser hur folk tittar på min mage när jag möter dem. Jag vet inte hur många gånger i mitt liv som jag har avgett ett löfte att gå ner i vikt... Men nu måste jag för hälsans skull( har varit nödvändigt en tid nu) men hur ska jag hitta motivationen och inspirationen, det hjälper ju inte att gå mellan 10000-15000 steg om dan för det gör jag. Jag måste ändra mina vanor och börja leva hälsosammare, jag lever i en fantasivärld att jag tränar mycket och äter rätt, jag tror att jag gör som jag gjorde för 10 år sedan. Jag har alltid varit överviktig. Dax att ändra på det! Ska börja lite smått redan nu, men efter London finns det ingen återvändå (detta inlägg berättigar inte Patrik och "hon som inte vill nämnas med namn" att ut se sig själva till mina personliga viktrådgivare, ni sakna helt talang för det). Jag är glad för alla er som lyckas med detta helvete att gå ner i vikt...

Inga kommentarer: