söndag 1 februari 2009

Bowling!





Efter en dag i sängen bar det av till Kristinehamn för middag och bowling. En super trevlig kväll. Jag är ju ingen stjärna på bowling,(ännu en anledning att skaffa ett Nintendo wii) hur skulle jag kunna vara det när bannorna lutar åt fel håll hela tiden! Skorna är ju sååå snygga , känner mig så bekväm i dem!!!Några spärrar blev det i alla fall. Kan ju inte vara bäst på allt... Robin stod för kvällens kast, den kunde lika gärna ha hamnat i taket men inte då, går inte att beskriva i ord. Efteråt var det snack om att starta ett korplag i bowling, jag anmälde mig till att sitta på avbytarbänken. Resultat: 1.a Robin 2: Rickard 3:a Annlouise 4:a JAG! (Vill bara tala om för dig Maria, att jag blev inte hysterisk och jag hotade bara med att åka hem fem gånger, jag slog inte på något eller någon. BRA VA!)

Inga kommentarer: