fredag 13 februari 2009

Tillbakablick

Gjorde just en tillbakablick i min gamla blogg. Förra året den 13/2 var en riktig mardröms dag som jag aldrig kommer glömma. Den var så jobbig att jag inte skrev om vad som hänt på bloggen. Jag frågade mig om jag var en soptunna, sedan citerade jag min "guru" Lars Winnerbäcks låt Tvivel... Denna dag känns fortfarande som helvete för mig, så jag vill inte skriva än i dag vad som hände...
Ibland funderar jag på hur jag orkat stå emot all skit som jag fått tagit av andra människor i mitt liv...
Är det min person som gör att folk tror de kan säga och göra vad som helst mot mig och jag ska bara ta emot?
Nu har jag allt "grottat" ner mig i det förflutna, känner att jag inte mår så bra av det... BÄST ATT SLUTA!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Stå på dig, du är rak å ärlig!!!! Tuff shit om folk inte kan ta de.