fredag 13 februari 2009

Den tråkigaste bloggen i världen

Öppet brev till Patrik
"din blogg är den tråkigaste bloggen i världen" citat Patrik. " du skriver ena dagen om Astrids dop sedan dröjer det en vecka innan nästa och då skriver du om fredagen den 13" citat Patrik igen. Jag vill bara påpeka att det är frivilligt att läsa denna blogg, ingen tvingar dig. Jag vågar knappast tänka på hur din blogg skulle se ut: Jag gick upp var trött, trött, trött åkte till jobbet, plogade snö var trött, trött, trött det är så jobbigt att trycka på två knappar hela dagarna så jag orkar inte göra något när jag kommer hem. De där jäkla hästarna skulle ha mat, som inte är mina, och hunden skulle ha promenad som inte är min. Det är så synd om mig som jobbar så mycket och har ett så fysiskt krävande jobb. Bilderna skulle väl förställa en grävmaskin i olika poser, olika stora snöhögar, ett grävt dike, en sönderkörd postlåda och klippta vägkanter. Ungefär så tror jag din blogg skulle se ut!!!!! SÅ SLUTA KLAGA!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker din blogg är jättebra! Men det är kanske för att jag tycker om dig så mycket så jag vill veta vad som händer i ditt liv. Kollar flera gånger om dagen om det hänt något och blir så glad när du skrivit något. Får många goa skratt(senast när du skrev om Patrik...) och njuter av dina bilder. Så Linnéa fortsätt skriva, jag uppskattar det verkligen. Och det är sant som du skriver. Det är frivilligt att läsa. Jättekram från Maria

Anonym sa...

På han bara.......

Linnéa sa...

Tack! Han var så himla otrevlig så jag tröttnade på allt tjat. Vad jag hört så är inte inlägget uppskattat av huvudpersonen. Så kan det gå...

Anonym sa...

Jag tycker din blogg ä töpp!!
försöker läsa så ofta jag kan..
det ä ju så långt till er så d här ä ju enda sättet för att veta vad Ni hölls me där borta!! Kram Ulli o Kalle