måndag 10 november 2008

Nu är jag redo...

... att skriva om mitt katastrofala misstag/felsteg. På väg hem från Göteborg torsdagen den 30/10-08 (Marias födelsedag) så körde jag för fort. Inte ovanligt tänker nog många av er som känner mig, men denna gång gick det inte så bra... Civilpolisen stod med lasern och mätte min hastighet till 119km i timmen på en 70 sträcka... Vilket resulterade i indraget körkort... Minst tre månader trodde den "snälla" polisen som tog min allra värdefullaste handling i från mig( ni som följt min blogg vet ju att jag har en fortkörning från 29/11 förra året som kommer läggas till denna). Så här står jag nu, med ett indraget körkort och ett brev som ska in till länsstyrelsen innan torsdag, med mina synpunkter på det inträffade. Jag vet inte om någon överhuvudtaget kan sätta sig in i vad detta innebär för mig, jag blir nästan tårögd när jag tänker på det... Så ni som vill komma och hälsa på, nu är jag hemma!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi kommer till helgen och helgen därefter, sen är det snart jul. Det börjar bli dyrt att vara gudmor till Olivia.........men hoppas att du ändå vill komma å hälsa på i götet!