fredag 28 november 2008

Att stå i kö för att komma in i en affär är inte min grej. Nu tänker alla säkert att där ljuger hon, för hon åker ju till Ullared. Det har hänt en gång att jag har fått stått i kö där...

Igår var Karolina, Astrid och jag till Kristinehamn i ett ärende. Där öppnade de en lågprismataffär och premiär dagen var igår, vi var ju lite nyfikna så vi letade oss dit det hade inte varit svårt om skyltarna som de satt upp inte vridit sig i blåsten, vi följde dem och hamnade helt fel. Till sist frågade vi en cyklande cyklist vart vi skulle åka och då kom vi rätt. Gissa om det var kö in i denna affär! Vi tog ett gemensamt beslut att strunta i denna lågpris affär för denna gång...
Slutsats: Jag står inte i kö för att komma in i en affär( med undantag för peakrean, hoppsan! Den hade jag glömt).....

1 kommentar:

Anonym sa...

En cyklande cyklist :)???