onsdag 26 november 2008

Hinner inte med...

...allt som ska göras. Jag har ingen lust och energi att ta tag i saker. Känns som om jag bara skulle vilja strunta i allt. Tror jag gör det. Jag skiter i att det behöver, städas, tvättas, lagas mat, att det snart är ju, att advetssakerna ska fram, att jag har utvecklingssamtal, möten och allt annat skit som måste göras. Är så jävla less.....
Tyck inte synd om mig för jag har ju mat på bordet, ett hus att bo i och ett jobb att gå till. Det räcker att jag tycker väldigt synd om mig själv och vist finns det skäl till att göra det denna gång. Man kan säga att livet går i moll just nu, hoppas det inte gör det för länge bara... Jag är ju i grund och botten en positiv person, vilket man inte alltid kan tro, när man läser inläggen på denna blogg....
Det finns en mening med allt ....

Inga kommentarer: