söndag 2 november 2008

Höstlovet är över...

... för denna gången. För att vara en riktig pessimist så kunde det ha varit bättre, skönt att vara ledig och träffa nära och kära... men som sagt det kunde ha slutat bättre... Bara att se fram mot jullovet det kommer att gå fort, snart är vi där med tända ljus och mys... Tre månader kan också gå fort eller.... Det vet de faan! Två månader går fortare än tre och allra fortast går en månad... eller tre veckor, två veckor, en vecka, någon dag, varför ska det gå fort jämt, för fort! Tid är pengar eller???? Fort, fort fort.... helst i 120 km jämt, det kostar att ligga på topp(jävla skitsnack)... Nej jag har inte blivit dum i huvudet bara lite inveklade i tankar om tid, hastighet, månader, veckor och dagar och varför allat ska gå så fort och varför man har bråttom fast man inte har det... Kram till er alla som förstår detta, vad vore jag utan er???

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Tänk vad mycket du ska få gjort hemma nu Linnéa. Försök att vända detta till att nåt bra. Förstår att det inte är lätt. Börja röja. Det har du ju pratat om att du ska. Nu har du ju all tid i världen!
Snart får du veta! Spännande är väl lite fel ord kanske men snart är plågan över och du vet. Jag håller på dig det vet du! Stor kram från lilla mig. ( hoppas jag är liten iallafall, ska och väga mig idag. DET är spännande!)

Anonym sa...

det är dyrt i/till göteborg men vi hoppas du fortfarande vill komma å besöka oss.......kramar

Anonym sa...

Du kan ju alltid komma med mamma och pappa hit i Januari:) Det skulle vara SUPERKUL!! Du kan ju gärna komma innan med om du vill.

Kram