fredag 27 mars 2009

Grattis!

I dag fyller min pappa år. Inte för att han läser min blogg, men jag vill säga grattis ändå. Vi har nu ca 20 cm snö, det har snöat hela dagen. Jag har ju lovat att inte skriva om vädret här på bloggen men ibland går det inte att låta bli. Det ska ju vara vår nu!!! Idag var min sista lediga fredag, förste april börjar jag jobba heltid igen, då är det slut på lediga fredagar, jag ska tillbaks till förskolan igen. Har gjort ett besök på Bokia i Karlskoga och handlat lite pysselsaker, har varit på biblioteket och lånat böcker till mina elever och gjort klart Patriks euredovisning, det gick jättebra.... Nu är det let´s dance som gäller, vem vill jag ska vinna? Magnus och Annica!

3 kommentarer:

Helene sa...

Hur många hjälper du egentligen med EU?? ;)

Linnéa sa...

Alla som vill! Jag är ganska bra på det. Men somliga har bytt ut mig i år, inte är jag ledsen för det...

Helene sa...

Du får börja ta ut arvode :)