söndag 25 januari 2009

Sentimental

Nu sitter jag här och gråter lite över att ni är så rara mot mig. Jag tycker så mycket om er...Tack för kommentarer och för ett uppmuntrande telefonsamtal med Maria igår.
Idag har jag varit på jobbet och jobbat lite ca två timmar och en kvart. Har fixat till Boken om min kropp, när jag skulle binda ihop dem så fungerade inte spiralmaskinen... SKIT! Nu ska jag skriva veckoplanering och ca 25 frågor om Tyskland, som vi ska jobba med till veckan. Vi avslutar arbetet med Storbritannien i morgon med att dricka afternon tea och äta scones (stavas nog inte så)... Ska äta lite och göra semlor, Astrid med familj dyker nog upp en sväng. Rickard har jagat med O´boy hos Patrik och skjutit en räv, nu vilar han ut hos "farmor"...
Ställde mig på vägen i morse, det har inte hänt ett dugg. Hummm undrar varför?

Inga kommentarer: