lördag 24 januari 2009

Lungt!

Livet går sin gilla gång här hos oss. Har gjort premiär träningen på gymmet, grymt kul med vibrationsträning mm. Känner mig lite förkyld och blöder näsblod som en tok... Lämnade in vår tv i går så nu är vi utlämnade till en 20 tums tv i stället för den 42 tumaren som vi är vana vid... Känner mig lite gnällig... i dag fick vi vårt bubbelbadkar och elektrikern håller på att sätta upp "spottarna" i badrumstaket... Önskar fortfarande att O´boy vore mindre motionsberoende, speciellt när det blåser storm och är snöblandat regn ute... Åtorps IF spelar cup i dag ska bli kul att se hur det gick. Rickard är inte med, det är han ju aldrig inomhus. Vet inte om han har bestämt hur det blir med fotbollen i framtiden. Den som lever får se....
Känner mig lite ensam och förvirrad, saknar er som betyder så mycket för mig, önskar det var närmre till er... Kram!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kommer på fredag.....:)

Anonym sa...

Förvirrade är vi alla ibland. Oroa dig inte, det gaar över!!! Skönt att höra att träningen är kul, det är lättare daa. Vet inte pm jag räknas till dom som betyder mycket men jag saknar dig iaf!!! Paa onsdag kommer mamma och pappa och det ska bli hur bra som helst!
KRAM

Linnéa sa...

Nu har du fått mig att gråta...Carolina! Självklart räknas du till de som betyder något. Saknar dig, hoppas det snart är 2010. Pratade med mamma Elisabeth i dag. Hoppas det går bra hos läkaren i morgon KRAM...