tisdag 25 januari 2011

vatten över huvudet

Jag får erkänna att jag har nog tagit vatten över huvudet när det gäller att plugga 50% samtidigt som jag jobbar 100%. Visserligen är kursen på distans men det verkar inte funka ändå. varje tisdag är det föreläsning via datorn mellan 14.30- 17.30. Sedan är det studiegruppstid, litteratur att läsa och uppgifter som ska göras och lämnas in. Det positiva är att det gick jätte bra jag fattade allt och uppgifterna verkande vara helt ok, jag är inte så dålig på engelska som jag alltid trott. Vore det inte för att tiden inte räcker till så skulle det gå kanon bra. De andra studenterna var arbetslösa, helt tjänstlediga från sina jobb eller läste på lärarlyftet... Jag är inte den som ger upp innan jag provat men detta känns som omöjligt... Den som lever får se hur det blir...

1 kommentar:

Maria sa...

Ja varför ta det lungt, Linnéa??? Men lycka till, hoppas det går vägen när du så gärna vill. Har du kollat på löpbandet?