söndag 30 januari 2011

Tråkigt liv!

Jag har ett tråkigt liv, det händer ingenting. Idag fick jag abstinens efter att se människor. Jag tog bilen och åkte till ICA- Maxi i Karlskoga, fatta ICA maxi!!! Med andra ord jag har ett fattigt liv.... Det har varit dåligt med bilder och uppdateringar. Jag vet inte riktigt vart min kamera är, hoppas den är på jobbet...
I handbolls VM blev Frankrike vinnare, Danmark kom två, Spanien trea och Sverige fyra... Vad ska man titta på nu på tv? Maria vad säger du? hihihi(kram på dig)... jag har läst ut en bok Flickan med snö i håret, den var bra. Nu har jag börjat på Jo Nesbö s nionde bok om Harry Hole...
Nu ska jag gå och sova.

1 kommentar:

Maria sa...

Ja vad säger jag?? Jippie att det äntligen är över=))))) Solsidan hoppas jag du tittar på. MÅnga goa skratt. Och du...jag åker oxå till City Gross ibland bara för att få se folk;)
Kram