söndag 9 januari 2011

magkatarr

Kommer börja den nya terminen med magkatarr. Har jätteont. Om jag ska vara ärlig så har jag hamnat i ett ekorrhjul nu på slutet av ledigheten, jag oroar mig för hur jag ska hinna med att jobba och plugga. Engelsk kursen se ut att bli tuff och jag som har så svårt för engelska. I natt oroade jag mig för utvecklingssamtal och annat som ligger långt fram i vår. Jag vet att jag inte kan tänka så här för jag mår bara dåligt av det, måste ta en dag i taget eller en vecka i taget. Jag kan inte ställa så höga krav på mig själv utan funkar det inte att plugga så får jag strunta i det... Nu ska jag försöka njuta av min sista lediga dag och inte oroa mig för framtiden... jag mår inte bra än utan hostar och nyser som en tok. Vill egentligen till IKEA idag med hoppar nog över den resan, det ser halt ut tycker jag...
I morgon ska jag oxå försöka mig på det där nya hälsosamma livet igen!(inte försöka jag SKA)...

2 kommentarer:

Helene sa...

Många kramar :)

Carolina sa...

Engelskan kan vi göra ihop. Nu när snön o isen smälter bort kan jag komma ner och plugga lite ihop med dig. Lämnar Isaac i Dfs. Ta det bara lugnt o gör bara det Du måste. KRAM