måndag 28 september 2009

Sparlåga

Det händer inte mycket på bloggen just nu, mitt liv går lite på sparlåga, det mesta handlar om jobb, jobb och jobb... Nästa vecka drar alla utvecklingssamtal igång. V42 är jag ledig tre dagar för att jaga älg, vecka 43 är fulltecknad med samtal och möten och v44 är det HÖSTLOV!!! Fortsätt att titta in på bloggen för när andan faller på så blir det ett inlägg. Har nu i kväll börjat med två dopkort som ska levereras under veckan så förhoppningsvis kommer de visas här... Räkningarna väntar på att betalas och Ipoden ska laddas med en ny bok. På tv spelar AIK mot Djurgården och AIK leder med 1-0(ett litet hurra för det). Jag har några matteböcker att rätta och SO- frågor att skriva, maten ska lagas, ätas och sist men inte minst min farm måste ses till... Min kväll i detalj!!!

Inga kommentarer: