lördag 18 december 2010

Choklad


Då har Oboy ätit choklad igen. Denna gång blev han riktigt risig så jag fick ringa till djursjukhuset i karlstad, det kostade 200 k att ringa en veterinär. Under tiden hon var i telefonen blev han sämre och gnällde och gnydde, så hon hörde honom genom telefon. Hon frågade om vilken choklad det var, det var ljuschoklad med fyllning vilket var den bästa chokladen att äta för en hund, det är kakaon som de inte tål. Oboy började kräkas massor när jag pratade med henne och det var bra sa hon så vi kunde avvakta hemma för att se hur han skulle må, jag fick känna på hjärtat och räkna slagen på en minut. Nu är han väldigt lugn och dricker massor... Gissa vart han s husse är? På julbord...

1 kommentar:

Maria sa...

Nämen oj! Är det så farligt för en hund att äta choklad? Hade jag ingen aning om. Stackars... och stackars dig som fick torka upp efter honom. Hoppas du har det bra min vän. Kram