onsdag 31 mars 2010

Skaparkväll


Nya alster...

7 kommentarer:

Maria sa...

"Jag är så dålig, jag kan inget, jag utvecklas inte, bla bla bla" DU GÖR JU JÄTTEFINA GREJJER LINNÉA!!! Önskar jag kunde lika bra som du. Positiva tankar nu...OK?? Kram och så hoppas jag vi hörs snart.

Karolina sa...

Vad är det för fel på dom där?? De är ju jättefina!!

Linnéa sa...

De är fina, men de andra gjorde finare... Det är inte bekräftelse jag är ute efter, är självkritisk bara...

Terese sa...

Jag tror jag skulle behöva gå en kurs hos dig :) Du är jätte duktig :D

Terese sa...

Jag tror jag skulle behöva gå en kurs hos dig:) Du är jätte duktig!

Linnéa sa...

tack Terese. jag är nyfiken på vad du gör förnågot. Vore kul att se. Vi få väl ha en scrapkväll någon gång. Kram Linnéa

Terese sa...

En annan är ju en mega amatör om man jämnför ;)Jag gör kort och fotoalbums sidor om man säger. Ja vi får nog ha de, de vore trevligt de :) Kram