lördag 5 december 2009

Lägesraport

Kan inte skryta med att min blogg ligger högst på prioriteringslistan just nu. Det händer så mycket så tiden orken och motivationen räcker inte till. Kan ändå lämna en liten lägesrapport från mig. Idag ägnar jag mig åt att röja i huset, få lite julstämning men som sällskap har jag en blixtrande huvudvärk. Rickard har börjat jobba igen efter sin hanledsoperation, en dag blev det innan det var dax för nästa sjukdom. Ett besök på akuten natt mellan torsdag och fredag slutade med att han blev inlagd. Han fick en kraftig allergisk reaktion på något. Utslag över hela kroppen och stickningar i mun,svalg och läppar... Han var inte så kry igår men ändå är det jakt som gäller i dag!!! Ikväll vankas julbord och 30 årskalas... Jag kan bara säga att jag längtar till det stundande jullovet mer än någonsin.....Nu ska jag återgå till städet. HURRA!!!!

1 kommentar:

Ann-Sofi i Åtorp sa...

Jaadu, tänk hur dom är. Jakten framförallt! Ibland irriterande!!Kram från grannen.