onsdag 5 augusti 2009

Hur många chocker klarar man på en dag...

Först shopping i Karlskoga, sedan en chock i telefonen med skatteverket, sedan en chock för kroppen i det kalla vattnet i Gottbol, för att senare chocka kroppen med en joggingtur(jag vet att jag gick förbi hos er Olle och Ann-Sofie men det skulle jag enligt mitt program) för att avsluta denna dag på ett hurtigt sätt så cyklade jag sex km med O´boy och såg en äcklig huggorm. Nu ska jag snart hämta svärföräldrarna som blev sugna på vinet som "såg fint och gott ut" och då fick bilen stå...

2 kommentarer:

Ann-Sofi i Åtorp sa...

Ja, vi såg att du gick!! Men vi är ju inte SUPER aktiva, iallafall inte O, jag promenerar ju iallafall m vovvarna. Men du verkar ju ha kommit igång bar. jag har ännu en gång börjat m ett kostprogram, men denna gången ska det f..n gå vägen!
Kram från granntanten!

Linnéa sa...

Härlig inställning! Kämpa på, jag vill motionera mer och kunna äta som vanligt (kanske inte riktigt som vanligt). Tar det lugnt nu i början så att knä och fötter håller för min vikt... Kram!!!!