måndag 15 december 2008

Vad har hänt?

Det känns lite som att bloggen har hamnat i andra hand eller på efterkälken nu ett tag. Jag har ju inte gjort någon kommentar om att en fotbolls spelare som fostrats i Åtorp har skrivit ett treårs kontrakt med Degerfors. Kul tycker jag, hoppas att Marcus De Burin lyckas. Åtorps IF har missat en av sina målskyttar från förra året, det är sorgligt men bara att gilla läget. "Nutt" skrev på för KB Karlskoga i helgen. Klart han ska ta chansen när han får den, men men kommer han lyckas??? För övrigt har jag väldigt dålig koll på fotbollen i min när miljö, kan bero på att Rickard inte spelar just nu, och om det blir någon fortsätt ning vet jag inte, den som lever får se... Nu har jag ändå försökt skriva lite om sporten i mitt hjärta. Själv tränar jag ingenting, jag har verkligen grottat ner mig i min bedrövelse över mitt förlorade körkort så att allt annat har mist sin betydelse. Nu till Idolfinalen som avgjordes i fredags. Kevin vann vilket inte jag ville. Jag kan ärligt säga att jag inte följt årets Idol, det har varit så mycket annat. Finanskrisen gör mig så arg att jag inte orkar skriva mer än så... Jag tänker inte ge mig in i debbaten och Liza Marklunds bok Gömda, mer än att jag är av den åsikten att det är varje läsares ansvar att vara källkritisk, oavsett vad man läser för något. Snart är det julafton och årets julklapp är en upplevelse, min kära syster tyckte att vi skulle ge mamma en upplevelse i julklapp och förslaget var: En rörmockare i ett visst antal timmar... Ibland orkar jag inte ens fundera över hur hon tänker??? Julklappen till mamma är olöst... Nu är det bara tre dagar kvar till julov...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vet inte om en rörmokare hör till upplevelser......möjligen efteråt om det inte går som det ska......(Christina: bättre kan du..)