torsdag 21 april 2011

Synpunkter

Har hört på ryktes vägar att det finns folk som tycker att jag bara skriver om hur jag mår på denna blogg och FB. De ifrågasätter om jag alltid är sjuk. Min vardag ser ut så att jag har ofta ont i magen, det betyder inte att jag känner efter mer än andra. Jag blir besviken på att folk tycker saker utan att ta reda på fakta. Jag har även polen allergi som vissa år är värre än andra. Det är inte alltid lätt att leva med en kronisk sjukdom. Jag vill poängtera att jag inte ute efter medlidande... Det är valfritt att läsa denna blogg...

3 kommentarer:

Carolina sa...

Vi tycker om dig som du är! Och du bryr dig om oss andra även om du har ont. Försök att inte bry dig så mycket om negativa människor (vet att det är svårt). Krya på dig! KRAM

Maria sa...

Bra sagt Linnéa! Orkar dom inte med dig och dina kommentarer på fb så får dom väl ta bort dig som vän då. För då är dom inga vänner ändå. Så det så!!
Hoppas du orkade ringa dr i onsdags och att du fick napp. Krya på dig. Kram till dig från en som älskar att läsa din blogg.

Linnéa sa...

Jag tycker så mycket om er!!!