onsdag 23 februari 2011

Romantisk komedi

Jag har blivit lite besatt av en film, inte en bra film på det sättet, utan en film som man inte behöver tänka när man ser. Bara koppla bort hjärnan och njuta.
Anledningen är den manliga skådespelaren. Han så så snygg om man bortser från en för bred näsa men men... Jag kunde inte placera vad han spelat förut. men då finns ju internet... Han heter Marc Blucas och spelade pojkvän till Buffy i serien Buffy och vampyrerna. Han var en av de stora anledningarna till att jag följde den serien och slutade när han försvann. Den här filmen heter First Daughter. Jag såg allt utom början på tv i lördags. hittade den på discshopp för 59:- och beställde den. igår kväll tittade jag på den. jag kan erkänna att den inte var lika bra igår som i lördags men den var helt ok eller han var helt ok... En bra dreggelfilm!!!

Inga kommentarer: