torsdag 2 september 2010

Tandläkaren

I dag har jag varit till tandläkaren. Fick gå tidigare från ett möte som jag var på för att hinna i tid. När jag kom dit så hade jag fem minuter tillgodo innan jag skulle in. När jag väntat en kvart kollade jag med kassan om det var rätt dag, det var det. 10 minuter senare kom jag in. Bedövningssprutan gjorde ont, när de satt dit sugen så gjorde det ont. Plötsligt slutade alla maskiner att fungera och detta hände flera gånger under behandlingen... De fick starta om dem igen och då gick de en stund. Tandläkaren frågade om jag dricker mycket sura drycker, eller har sura uppstötningar eller kräks mycket? Mina tänder bär spår av dessa saker. Nu är halva ansiktet blev bedövat och det hela kostade 1000 kronor. Jag gillar inte tandläkaren

3 kommentarer:

Maria sa...

Typ Cola då...eller te kanske?? Tandläkaren ringde mig igår och sa att det var dag för undersökning, men jag sa att jag har LITE annat att tänka på nu så vi skjuter fram det till jul eller nåt=). Kram

Helene sa...

Var rädd om din emalj!

Linnéa sa...

Typ Cola! Jag erkände mitt missbruk!