fredag 14 maj 2010

IKEA del tre ihopmonteringen...



När jag var barn lärde jag mig alltid nya svordomar när
våra grannar Olle och Sven släppte ut korna. Och när farbror Allan fick för sig att veva igång "gamle David" (en traktor). Jag trodde att jag har ört det mesta i svordoms väg. men nu är Rickard igång med att montera ihop våra garderober från IKEA som legat och mognat till sig i några månader. Så nu kommer jag garanterat lära mig massor med nya "fina" ord. Rickards förhållande till IKEA är ju lite ansträngt och inte blir det bättre att att de enligt honom inte kan mäta rätt, räkna rätt eller göra ritningar rätt...

1 kommentar:

Carolina sa...

Tror att alla kommer på nya ord när de ska sätta ihop IKEAvaror... När vi var där idag var många sura, under ca. 45 min fungerade inte deras kortterminaler...