måndag 12 april 2010

Fotboll

I kväll har jag varit och kollat in fotbollsträningen. det lutar åt en återkomst på planen för min del. Tillbaks på brottsplatsen, cirkeln blir sluten, jag avslutar den långa karriären i Åtorps IF. Ska göra första träningen på onsdag. jag kommer ta det väldigt lugnt i början för att inte chocka kroppen. Tror mitt uppehåll har varat i ca fyra år. Fyra år och 10 kg senare är det dax för en återkomst.. Nu ska 25 kg bort och kroppen ska bli tränad igen.
I dag har jag gått den första av veckans tre promenader. 14363steg 9,33km 799cal. Önska mig lyckat till med den ny/gamla karriären...

1 kommentar:

Maria sa...

Du är för härlig Linneá! Tror du verkligen att du kommer att ta det lungt?? Känner jag dig bättre än du gör?? Men jag önskar dig verkligen ett stort LYCKA TILL!! Kör hårt. Kram och promenera på=0)