torsdag 11 juni 2009

skolavslutning

I kväll är det skolavslutning i förhoppningsvis vackert väder. Ingen som har en dunder bantningskur (som man går ner ca 20 kg på en timme) på lager???? Har övat i kyrka i dag, mycket vackert. Upptäckte just att jag har ingen koll på programmet som vi ska ha i kyrkan HJÄLP!!! Jag måste ha bättre koll mina kollegor kommer få spunk på mig! Nu har jag någon timme på mig att förbereda för födelsedagskalaset i morgon kväll (städa som en tok), göra mig vacker för skolavslutningen, få magen i balans mm. Mitt i allt så har vi en liten "söt" grannhund som löper, vilket leder till att O´boy sitter i hundgården och YLAR!!! (Han blev tyst för en liten stund sedan, hoppas han lever). Håller på att tvättar. PUTTE! Det luktar faaan från avloppet när jag tvättar, kom hit!!!! Gör om, gör rätt!!!!!

Inga kommentarer: